bloglovin elinweberg -

söndag

Fredag Spelade uh på kvällen, vi vann med 4-1. Score! Efter åt vandra vi runt lite a la stada, och senare sen följde Johan med mig hem :)
Lördag Vaknade upp bredvid johan, och senare sen gick jag ut och red. Började med Davy. Dock körde han lite väl mycket rodeo i början, så jag flög av, rätt rejält... Så nu har jag ont i höften, nacken, ryggen och armarna... Aja, red Rapzodie efter och hon skötte sig super! Sen åkte vi hem till johan på eftermiddagen och spenderade kvällen där. Kolla på film oså :) Glömde dock min mobil hemma, det va ju mindre kul..
Söndag Vaknade igen upp bredvid johan, rätt sent.. Aja, senare sen gick vi till kinnarpshallen och kolla på fotbollscup. Gick sen hem och åt, och gick sen tillbaka och träffa Philip :) Strax efter åkte jag hem.. Och nu har jag hamnat här. Ska läsa klart en novell och analysera den, sen mysa framför tv'n. 
Ha en bra kväll, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0