bloglovin elinweberg -

tidsfördriv

Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: glad
Favoritgodis: mycket
Är det nåt du absolut inte äter: chokladpudding
Kläder just nu: mysisar, t-shirt och underkläder
Musik just nu: ingen
Vad sa du senast: godnatt
Sommarplaner: inte tänkt så långt fram ännu
Hur många kuddar sover du med: 2 st
Favoritväder: soool och värme
Spelar du nåt instrument: nope
Morgon- eller nattmänniska: morgonmänniska isf.. eller jag venne.. :s
Sparare eller slösare: slösare
Bästa film: Black Beauty (standard sen jag va jätteliten..)
Tror på liv på andra planeter: vet inte riktigt
Tror du på mirakel: Nja, vet inte
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: aa
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2
Bio eller promenad: båda 
Är du kittlig: en aning.... 
Snarkar du? nae.... (a)
Stjärntecken? vädur
Rädd för insekter? njaa
Äckligaste insekten: spindlar
Vad vill du jobba som? i en affär tror jag
Pizza eller hamburgare? venne riktigt
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? jag vill pierca naveln
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) välstädat deklart?
Gungar du på stolen? ibland
Vilken hand håller du gaffeln i? högerr
Saltar du på maten? väldigt sällan
Gillar du att sjunga? ja
Anser du att du är stark? biff...... 
Brukar du sola? på sommaren ja
Röker du? nej
Snusar du? nej
Använder du knark? nej!
Kaffe, te eller inget? inget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0