bloglovin elinweberg -

Helgen

Har varit en rikigt bra helg, i lördags var jag och kolla lite på hästtävlingen i vartofta och fota lite (Bara säga till om ni vill ha bilder så kan jag kolla om jag har någon på er) Och sen på kvällen åkte jag i väg en sväng till Johan.
Igår var jag ju på liseberg med Louise, Sandra, Emelie och Elin. Grym dag, åkte allt. Eller nästan iaf.. vååågade faktiskt inte åka atmos fear.. (vilket jag ångrar lite nu att jag inte gjorde) Aja, sen gick vi in på gasten också. Fyfaaaaan va äckligt de va, men kul och prata om hur läskigt de va nu i efterhand såklart ;)
Idag ska jag plugga, ligger efter ganska mycket i matten pga av att jag var sjuk..
Och denna skoldagen har varit riktigt kass.. Inte mått bra alls, och den har vart sjukt seg, menmen, nu ska jag göra något annat.. Kan ju plugga senare sen.... (a)

Kommentarer
Postat av: emelie

jag vill ha bilder!

2011-09-06 @ 17:27:48
URL: http://emlye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0