bloglovin elinweberg -

mhhhm..

Hej :D
Lite små dålig uppdatering jag vet, men men. Det kommer lite nu ist.
Idag va hovsalgarn här och rapzy fick nya skor, passar även på att säga att vi har en stallplats över om nån vill ha ?
Aja, allt gick bra med det :)<3

Sen, ah, sen vet jag inte riktigt vad jag gjorde, greja lite med Zingo o så. :)
Han har även fått ett getingstick idag, lilla killen :(
Men det gick bar som tur ä, fast han pep som F A N när han fick det, men det förstår jag.
Sånt gör sjukt ont :S

Aja, nu ska jag lägga mig, imon ska jag till sötnosen Emelie Danielsson.
Inte vart hos henne på typ 8929849285 år.. Aja. Ni får hare bäst. /Elinweberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0