bloglovin elinweberg -

20100722

Nu sitter jag här ute på altan och har precis vaknat :o
Igår var det en mycket lyckad dag i Floby med min louise. <3 Och massa annats folk ^^
Fast i typ "slutet" träffa vi Johan, Henke och Ekberg :D Så typ efter ett tag drog vi hem till dom och spela fotboll  och satt vid datan typ och sånt :) Och även platsbollar kan göra ont att få på händerna.. :'o Tihiihi..
Sen åkte Ekberg hem, han skulle kolla på bio^^

Sen ville Henke och Johan cykla in te Floby igen, te billisten. :) Så då fick ju jag och Louise följa med.
Jag åkte på pakethållaren bakom Henke.. Aj!! :o

Haha, aja. Sen gick/cykla vi hem te dom igen.. Sen efter ett tag kom Louises pappa och hämta oss.
Tack för dagen alla :)<3

Och ikv äre kalas igen ._. haha, aja. Jag får väll snällt hänga med på det.
Hare bäst. /Elinweberg


[Tyvärr ingen bild idag häller, sitter inte vid min dator..]

Kommentarer
Postat av: louisestridh

lyckad dag leeeeett :D

<3

2010-07-22 @ 12:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0