bloglovin elinweberg -

ditt namn får mig att le.

Höstlovt än så länge har vart riktigt bra. Och imon drar jag in te stan en stund på kvällen och träffar lite folk.. :)
KulKul ;d
Och ikv äre hopplektion med Rapzodie som gäller. Hon känns riktigt fin nu, så de går säkert jätte bra!

Och igår va emelie här med lilla nova :) Vi va ute och red i lite mer en 2 och en halv timma!
Mysigt, vi tog en långtur upp till bergsjön :)
Sen kom vi hem, o släppte ut dom små hästkräkena i hagen igen.
Och gick in o satte oss vid datorn med varsin mugg varm o'boy (a)

Sen åkte hon hem, så duscha jag. Sen vare datan som gällde resten av kvällen (a)


Nu har jag inget mer att skriva om.
Så ni får ha de bäst :D
Pusshej/ Elinweberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0