bloglovin elinweberg -

Helgen! :D

Denna helgen har gått sjukt snabbt :'oo
Men kan berätta lite...

Fredag: Skolan, sen efter det följde jag med Elin Bengtsson hem, elle ah. Vi gick te fritidsgården först. Fast det va ej så många där, men nåra. Trevligt vare. Sen gick vi hem o fixa oss lite, o käka taco paj ;gg MUMS!
O elin packa lite, sen drog vi in te stan. Och kolla på UH-ligan :) Träffa lite folk. Kul vare, :)
Sen vid 10 kom mammsen o hämta mig o elin, så åkte vi hem till mig och satte oss vid datan (a)
Cama med lite folk, hihi. Och åt oss tjocka på godis deklart ;gg.
Sen la vi oss väll vid typ 2 elle nått :)
Lördag: Jag o elin vakna och gick ner o åt frukost. Gjorde oss iordning lite, sen bar de av te konfan vid 2.
Vi typ träna, vi skulle med värka i en gudstjänst. Som vi även gjorde på konfalägret vi hade :)
Sen sluta det vi 5, så då kom mamma o hämta mig. Då skulle vi på kalas, men jag mådde ej så bra.
Så jag stanna hemma :) Kolla på film o satt lite vid datan :)
Idag (söndag): Då va det ju gudstjänsten i trävattna. Jag va med o sjöng, Black or white (y)
Gick väll bra, även fast min hals typ döda mig. Jag är sjukt förkyld. Men men, det går väll över :)
Sen åkte vi hem där ifrån, då gick jag nästan direkt ut till stallet och tog in Rapzodie :)
Sen har jag tränat lite på so:n. Prov i det på onsdag -.-
O så har jag suttit lite här, Men nu ska jag ska jag snart sova. Grö trött (a)

Ni får hare bra! Puss hej/ Elinweberg



[Ledsen för ingen bild, men har ingen bra]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0