bloglovin elinweberg -

Jag älskar varm o'boy!

Hejsan! Kom hem från skolan för typ 20 minuter sen ........  Så när jag kom hem så åt jag lite och drack VARM O'BOY! Sedan starta man datan en liten stund. Innan man ska ut och rida med bästa SANDRA! :D<3    hihihii

Sen har jag ju vart lite seg med bloggandet igen, -.- Men i helgen iaf så va jag på konfaläger. Rätt kul faktiskt :D
Hahaha, fick göra lite olika saker :)
Men har tyvär inga bilder där ifrån, hade ej med mig kameran.

Sen imon så ska vi men klassen (8a och 8b) till kolgården? ><
Venne riktigt va det ä faktiskt, men ska va där hela dan ^^
Så det blir la rätt bra :)   Men nu måste jag gå ut till min älskade ponniee. :D

Hare bäst!! Puss/ Elinweberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0