bloglovin elinweberg -

13 Augusti

Känns som jag har endel att skriva om. Men tar det lite kortfattat.
I torsdags var de ju konfaåterträffen som va riktigt kul faktiskt. Vi fick "klättra i höjder" aa, typgå på stockar högt upp i luften med såndär säkerhetslina på oss såklart. Riktigt härligt vare! :)
Åkte sedan till Johan på kvällen och vi gjorde väl inte så mycket. Dagen efter så var vi ute typ hela dan. Gick till affären och köpte lite godis. Gick och satte oss på en bänk och bara prata och hade mysigt. Sen gick vi och träffa philip en snabbis och sedan åkte han med mig hem på mopeden. På kvällen åkte vi in till stan och käka pizza och sen hem till mig igen. Och iiiiidag har vi varit ute och gått en sväng, även kollat på film.
Om en stund (lång stund) ska vi väl sova, så ingen mer uppdatering idag. Vet att jag uppdaterar dåligt, men de blir bätttre snart! Har även beställt en ny dator. Kommer på tisdag-onsdag någon gång. Suuuuper! Mer om den får ni veta då :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0