bloglovin elinweberg -

Första dagen i skolan

Jaoo,, va ju första dagen i skolan. Allt var ju lite sådär, mitt schema suuuger.. Menmen. Dagen flöt på ändå.
Efter skolan åkte jag och Elin till skövde en sväng för hon behövde köpa lite kläder, så jag hängde mest med som sällskap. Men jag köpte ändå ett läppglans, pyttelitet. Jättegulligt! :D Och grejer till att göra pedikyr :)
Sen när jag kom hem gick jag och hämta pååållen och red en sväng. Först lite träning i paddocken sen skritta jag ut i ca 20 minuter i skogen. Hon skötte sig fint :)
Sen även nästa tisdag ska vi åka på sadelinpassning. Hoppas verkligen vi hittar någon, vill verkligen ha en sadel nu!
Men nu ska jag snart sova, taggad för skolan i morgon............. Faast ne
Aja, hare bra. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0