bloglovin elinweberg -

lager 157

Precis kommit hem nu, har varit i gällstad med mamma på Lager 157. Va mycket kläder dom hade nu, jättesnyggt! :D   dooooock måste jag tänka lite på mina pengar.. Men kom iaf hem med ett svart linne 40:- grå lite längre hoodtröja 150:- svarta jeans 400:- så fick jag även en grå t-shirt av mamma med något tryck på.
Supernöjd :)  [bilder kommer när jag har fixat det..]
Är ju även sista dagen på sommarlovet idag, känns ...................................... typ så.
Iaf så avslutas den bra, mys med mina efterlängtade tjejer i kväll. Blir super!
Sen imorgon ska jag och mamma hjälpa till på en tävling i vartofta ridhus, så får vi se vad jag hittar på mer av dagen då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0