bloglovin elinweberg -

Lucia!

Får ursäkta för den dåliga uppdateringen, och lär inte bli bättre i veckan för jag har mycket åh göra.. Börjar fundera på varför jag har blogg?
Idag har jag bara pluggat lite kemi efter att jag kom hem från skolan, och rivit ner dom sista tapeterna, så snart klart för att sätta upp nya! :)
Skolan va riktigt chill idag, luciafirande, fika, film och bara någon enstaka lektion. Helt okej!
Nu ska jag plugga mer kemi, sedan duscha... Sen ska jag sova, dock ute i hallen i natt vid tv'n.. Får se när jag somnar när jag har möjlighet att kolla på den.. (a)
Aja, nu får jag sätta fart om jag ska hinna ta det lite lugnt ikväll iaf. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0