bloglovin elinweberg -

slut på lovet..

Gårdagen hos Johan va riktigt bra, bara mys. De gillas! :)

Idag drog jag och Elin till backen vid 12 ungefär, och åkte hem typ vid 4, då följde hon med mig hem.
Vi käka lite mat när vi kom hem, sen gick vi faktiskt ut och åkte pulka! Hahaha, sjukt kul vare faktiskt!
Pulkan gick tyvärr sönder, men den går nog använda ändå.
Sen gick vi hem igen, och bakade chokladbollar. Göttgött!
Sen gick vi o satte oss vid datorn, och fika. (a)

Typ vid halv åtta eller något åkte hon hem, då duscha jag, sen satte mig vid tv:n och kollade på solsidan och time out. Två riktigt bra program!
Och ikväll ska jag faktiskt lägga mig tidigt. Sjukt trött, och skolan imorgon. Usch, vill verkligen inte..
Menmen, hoppas de går fort. Sen på lördag blir de ju göteborg horse show! Riktigt nice.


Kommentarer
Postat av: Linn

Minifrågestund på bloggen!

Gå gärna in & ställ en fråga :-)

2011-02-23 @ 19:15:05
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0