bloglovin elinweberg -

bra jag är på uppdatera ..

Ojoj, de har gått ett tag sen sist .. Förlåt.
Aja, skolan har kört igång, än så länge är de helt okej, men dom där proven som sedan kommer komma.
Dom lär ju suga rätt hårt..
Skolan är ju även nyrenoverad, för er som inte vet. Men högstadiebyggnanden är helt ny, kan man säga.
Mycket snyggt o frescht är de! 

Idag iaf har jag inte gjort ett skit, suttit vid datorn o bara tatt de lungt! Gött.
Skulle även ha ridit idag, men de blev inte riktigt så. Får ta en härlig långtur imorgon ist.
Ikv vet jag inte riktigt vad jag ska göra, antigen hitta på något, elle bara va hemma o käka tacos med familjen.

Puss/ elinweberg

längtar galet mycket till sommaren nu

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-01-18 @ 17:23:46
URL: http://photo
Postat av: elinbengtsson ☺

oj :o de blev lite fel!



sjukt snygg bild skulle jag säga :D <3

2011-01-18 @ 17:24:35
URL: http://photogiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0