bloglovin elinweberg -

Sjuk..

Usch, jag hatar att vara sjuk! Va hemma från skolan igår, vaknade med 39 graders feber...
Inte direkt kul. Idag har jag inte haft riktigt lika hög feber, och mår betydligt bättre! :)

I torsdags fick jag mina kläder jag beställde från HM. Har inte tagit kort på de. Inte orkat nu asså..
Men jag har fixat andra bilder. Som ni får se istället. De får ni nöja er med! ^^
Nu tänker jag fortsätta njuta av denna lördagskväll genom att bara sitta o slappa, o käka chips.
Riktigt gött de med faktiskt! 


En enkel tröja, med 3/4 dels armar. Grymt skön! :)


En kort t-shirt. Rätt stor i modellen. Kan ha till byxor med hög midja, och även
utanpå ett linne. 


En enkel grå munkjacka. Sitter ganska tajt. Riktigt skön! 


Ett tvåpack med linnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0