bloglovin elinweberg -

söndag, 22 maj

Hänt mycket det senaste måste jag säga! Och har inte orkat blogga, men får göra en liten samanfattning :)
Var och tävlade i igår, andra omg av gota i Alingsås typ. Gick inte riktigt som planerat då jag fick stryka mig från andra klassen och åka hem med ryggskadad häst... Hon ömmar väldigt väldigt mycket i ryggen, så jag får inte hoppa henne på ett tag nu. Vet inte hur länge hon måste vila, får se vad veterinären säger på torsdag.
Men jag vill inget hellre att än att hon blir bra, de får ta den tid det tar..

Sen igår kväll så hade jag en väldigt mysig kväll med Johan, och 2 av hans systrar. Och deras pojkvänner. Vi åkte till Jönköping och åt gott på en resturang, sen gick vi runt lite i staden i väntan på att bion vi skulle kolla på skulle börja.
Kollade på Pirates of the Caribbean I främmande farvatten.   Bra film! :)
Sen åkte jag och Johan hem till honom och sov där, och idag så fyller han ju år. Grattis! (för typ 7463532 gången)
Så spelade han även match som jag kollade på, dom vann med 6-3. Bra jobbat! :D

Nu ska jag nog snart sova, är verkligen hur trött som helst. Får se när jag skriver nästa gång (a)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0