bloglovin elinweberg -

Måndag..

Förlåt för kass uppdatering, men orkar inte med bloggen... Lägger tid på annat ist.
Iaf, helgen har varit bra. Varit inne i stan både fredag och lördag kväll med massa härligt folk. Och i går vad jag och provred Davy. Underbara ponny! Blir att han flyttar hem till mig på fredag, för ett tag framöver iaf :D
Red även Rapzodie i lördags, hon gick väl helt okej. Men tränade inte så hårt, rida i veckan nu. Har även hopplektion på torsdag. Hoppas det går lika bra som sist.
Idag har jag, Sandra och Elin varit inne i stan och presenterat oss på vero moda där vi ska vara hela nästa vecka på visa. Blir fint de! Nu ska jag snart lägga mig i sängen, trötttrötttrött.  Och förvänta er inte någon direkt bra uppdatering i veckan, har sjukt mycket åh göra..
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0