bloglovin elinweberg -

you're amazing

Sista dagen på sommarlovet... Vaknade upp hos Johan och vi har inte gjort så mycket.. Varit ute, bla spealet lite kubb (a) Jag vann! Men att han vann andra gången behöver vi inte prata om..
När jag kom hem tänkte jag rida en sväng, men blev inget av det så jag får ta det i morgon istället :)
Och eventullt ska jag också börja rida en valack. En vi känner frågade mig om jag kunde rida honom åt henne då hon inte hade någon som red han. 3 årig valack, d-ponny. Ska åka kolla på honom, så får vi se om han kommer hem hit. Men det hoppas jag! :D
Och som alla redan vet dååå, så börjar ju skolan i morgon. Vilket känns sådär. Men det är ju sista året i floby.
Ska ta vara på detta året så gott jag kan verkligen, med min mongoklass!♥    Sen prov och sånt där jobbigt kan ju kvitta, men bara att bita ihop!
Nu ska jag gå ner och mysa framför tv'n med familjen och käka tacopaj. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0