bloglovin elinweberg -

Onsdag, 23 november

Har precis skrivit klart min svenskanovell.. Haha, kan ju tro att en 3-åring har skirivit den. Inte alls nöjd, men orkade inte bry mig mer. Så skickade iväg den nu :) Spanskan pluggar jag på imorgon i skolan innan lektionen, så ikväll ska jag bara mysa framför tv'n. Red Rapzodie förut också, en snabbis. Går ju inte rida efter skolan knappt, kolsvart när jag kommer hem... Men imorgon är det träning, så då får hon jobba lite ;)
Dom två sista dagarna i skolan är väldigt bra, imorgon är det än riktigt chill dag faktiskt.
Och fredag ska vi kolla på bio med skolan + några andra skolor, och även ha adventsfirande i skolan, antar jag? Såå aa, helt okej skolvecka har va varit!
Nu ska jag sluta tjöta, och gå ner och duscha längelängelänge. Fryser asmycket, sen lär jag ju ta lite glögg och mysa till det. Hihi, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0