bloglovin elinweberg -

onsdag

Hämtade ut klasströjorna idag, dom blev riktigt bra! Plus mysbyxor såklart ;) Bild på det kommer.
Sista tiden idag på tematiden hade vi självstudier, då satt jag i lite över 2 timmar och skrev på teknikuppsatsen.. Meen, den är klar nu och Sanna verkade nöjd över den. Good!
Och när jag kom hem med bussen, märkte jag hästarna va på varsin sida av staketet, om vem va utanför om inte Davy? Så det va bara att försöka jaga efter honom, men med lite hjälp av pappa så fick vi tag i han efter 25 minuter..... Sen in och äta, har haft en sån sjuuuuk huvudvärk i eftermiddag också, men det släppte när jag hade ätit och senare gick ut till stallet. Och nu ska jag åka till skolan igen, denna gången på u-samtal. Hoppas det inte fortsätter lika dåligt som övriga eftermiddagen.. ;)
Aja, byeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0