bloglovin elinweberg -

Torsdag, 3 november

I ullared igår köpte jag lite smått och gott, men inget jag orkar lägga ut bilder på.. Hehe
Köpte iaf en ny plånbok, lite fotoramar, smycken, smink, hud- och hårvårdsprodukter och lite sånt :) 
Vi va hemma ungefär vid halv 8 kanske? Venne riktigt, men sen kom Johan efter en liten stund och gjorde kvällen jättebra! Kolla bl.a på en film som jag även köpte i ullared, rätt bra :)
Just nu tänker jag bara kaaaaos, venne något hur min helg blir. Har asmycket åh göra, och vill även träffa Johan endel då vi inte kommer träffas på ett par veckor pga av olika saker.. Aja, får se hur det blir.
Nu ska jag gosa ner mig i soffan framför tv'n. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0