bloglovin elinweberg -

torsdag, 15 spetember

Har varit hyfsad lugn dag idag jämfört med tidigare i vecka ;)
Varit ute i vartofta och kollat på träningen jag egentligen ska vara med på näääär jag fått min sadel (imorgon :D)
Och pluggat lite engelska, skriver det sista på lektionen imorgon. 
Imorgon är det ju äntligen fredag. Guuud så skönt! Imorgon ska jag troligtvis träffa Johan, 7 månader idag♥
Och på lördag blire 75 årfest. Eller min kusin fyller 25, och hans mamma 50, så har dom satt ihop det till 75 ;) Blir nog trevligt med mycket folk :)
Imorgon efter skolan ska jag och mamma också åka och hämta nya sadeln om allt går som det ska, och det hoppas jag verkligen! Så bilder på allt sånt kommer upp imorgon, elleeer lite senare i helgen :)
Aja, nu ska jag snart sova. Suuupertrött.. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0