bloglovin elinweberg -

Onsdag, 21 september

Ombytta roller i skolan idag, tjejerna klädde ut sig till killar och tvärt om. Riktigt kul, va några som gick in för det riktigt ordentligt! Vinnarna blev Agnes och Björn. Superbra hade dom klätt ut sig :D
Var även bilbyggartävling, min louise och victors bil kunde väl blivit snyggare... Mer än så säger jag inte, ni vill nog inte veta tyvärr ;) Imorgon får vi reda på vilka som vinner, får se hur det blir :D
Nu ska jag plugga lite till, sedan sova :)
Och juste, jag har även skickat iväg min kamera på lagning! Hoppas den kommer tillbaka snart, med en fungerande blixt. Äntligen så blir då bloggen lite roligare med egentagna bilder :D
Pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0