bloglovin elinweberg -

2011

Tänkte skriva lite om hur mitt år har varit.
I januari var det sjukt mycket snö och jag och flera kompisar verkligen bodde i backen, underbart! Jag hade haft Rapzodie i ett år, och hade många trevliga kvällar/dagar med fint folk.
I februari var de fortfarande snö, och den 15 februari blev jag tillsammans med världen bästa kille. Jag fyllde sedan år i april, och firade de med mina tjejer. Åkte till sandra där dom hade fixat överraskning till mig. Hihi, sötisar!
Vi var även på konfiramtionsläger, vilket var väldigt kul. Och sedan i maj konfirerade jag mig i Floby kyrka.
Vi slutade även skolan sommarlovet började. Det var ett hyfsat bra sommarlov, fick mitt mopedkörkort den 1 juli, och bara kände friheten (hehe..) Men kunde åka vart jag ville, när som helst. Det ägde. Badade väldigt mycket, var i Ulricehamn med min fina pojkvän, badade i flobybadet med fina vänner, och var lite överallt! Var i göteborg under gothiaveckan med fina tjejer. Andra tävligen i gotacupen märkte vi att Rapzodie var skadad i ryggen, vad jag inte visste var att detta innebar flera veckor utan ridning, endast lätta promenader och tömkörning. Fick efter måånga veckor ordning hyffsat på ryggen så vi kunde köpa ny sadel. Detta tog mycket tid av mitt lov, men jag ville verkligen att ponnyn skulle bli frisk. Jag kunde sen börja träna henne mer från ryggen så hon började bygga mer muskler.
I slutet av juli var det crusing i stan. Var där med massa folk, och de var kul. Elin följde med mig hem på kvällen för att dagen efter åkte vi till kusten. Där var även Johan och Philip som vi träffade en stund på kvällen andra dagen.
Senare började skolan, jag börja nian. Hehe, stor tjej! Men höstterminen har gått fort, och det började väldigt seriöst dra igång med valen till gymnasiet, förberedelser för nationella prov och mycket prov och läxor..
September flöt bara på, och i mitten av oktober provred jag Davy, en d-ponny valack som blivit riden i knappt en vecka. 3 år gammal. Jag blev helt fast, och han kom tillslut hem till mig, han är inte min, men kommer ha honom ett bra tag. Jag antog mig en stor utmaning, han tar mycket av min tid, plus Rapzodie.
Var under hösten även med och spelade i UH-ligan. Det gick inte så bra direkt, men vi hade kul! :D
I november firade vi elin's födelsedag hos henne. Hon bjöd på trerätters och det va sjukt gött!
I december gjorde vi om mitt rum, jag var i göteborg 2 dagar innan julafton och köpte julklappar, hade en bra julafton och en väääldigt bra nyår! Vi började fira nyår hemma hos mig, fick sen skjuts in till stan och hem till en. Sen vidare till Dagnys och hade det väldigt bra. Träffade sjukt mycket folk, och hoppas alla får ett bra år, för mitt år kommer ÄGA.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0